Kommunikációs képzések
Asszertív kommunikáció
A képzés a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák, valamint a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre összpontosít. Törekszik a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására is, a passzív módon viselkedők, az agresszív emberek kommunikációját gyakorlatokon keresztül szemlélteti. Továbbá gyakorlatokon keresztül az asszertív kommunikáció technikáit veszik alapul: Törött lemez; Ködösítés; Negatív érdeklődés; Negatív megerősítés; Én-közlés
Óraszám: 20 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D015
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Asszertív kommunikáció
A képzés a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák, valamint a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre összpontosít. Törekszik a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására is, a passzív módon viselkedők, az agresszív emberek kommunikációját gyakorlatokon keresztül szemlélteti. Továbbá gyakorlatokon keresztül az asszertív komminikáció technikáit veszik alapul: Törött lemez; Ködösítés; Negatív érdeklődés; Negatív megerősítés; Én-közlés
Óraszám: 40 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D016
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Asszertív kommunikáció
A képzés a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák, valamint a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre összpontosít. Törekszik a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására is, a passzív módon viselkedők, az agresszív emberek kommunikációját gyakorlatokon keresztül szemlélteti. Továbbá gyakorlatokon keresztül az asszertív komminikáció technikáit veszik alapul: Törött lemez; Ködösítés; Negatív érdeklődés; Negatív megerősítés; Én-közlés
Óraszám: 60 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D017
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Eredményes partner kommunikáció
A képzés a non-verbális és verbális kommunikáció szabályait ismerteti, összpontosít a tárgyalási technikákra, kiváltképpen a prezentációs technikákra alapoz.
Óraszám: 20 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D023
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Eredményes partner kommunikáció
A képzés a non-verbális és verbális kommunikáció szabályait ismerteti, összpontosít a tárgyalási technikákra, kiváltképpen a prezentációs technikákra alapoz.
Óraszám: 40 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D024
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Érdekérvényesítési attitűd és alapkompetenciák
A képzés törekszik az érdekérvényesítés alapelveinek és folyamatainak bemutatására. A résztvevők képesek lesznek tudatosan kommunikálni, fejlődik kapcsolattartási képességük, bővül technikai kommunikációs eszköztáruk.
Óraszám: 20 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D053
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Csapatmunka hatékonyság növelés
A képzés a csapat és az egyén együttes fejlődését célozza meg. A képzés célja, hogy a résztvevők egymás közötti kommunikációja, együttműködési készsége, vezetői készsége és elkötelezettsége fejlődjön.
Óraszám: 20 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D071
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok
A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is. (verbális támadások kivédése, bírálat kommunikálása, érzelmek és erős indulatok kezelése)
Óraszám: 20 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D031
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok
A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is. (verbális támadások kivédése, bírálat kommunikálása, érzelmek és erős indulatok kezelése)
Óraszám: 40 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D032
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok
A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is. (verbális támadások kivédése, bírálat kommunikálása, érzelmek és erős indulatok kezelése)
Óraszám: 60 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D033
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok
A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is. (verbális támadások kivédése, bírálat kommunikálása, érzelmek és erős indulatok kezelése)
Óraszám: 80 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D034
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Prezentációs készségek fejlesztése
A képzésben résztvevő elsajátítja a prezentációs alapkészségeket. (nyitási és zárási technikák, prezentáció készítése, szerkezete és logikai felépítése) Továbbá kiemelt figyelmet fordít a hatékonyságnövelésre, a hatásos prezentációkra, melyet test- és hangtudatosság jellemez, valamint a hatáskeltés pszichológiai és retorikai trükkjeit alkalmazza.
Óraszám: 20 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D040
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Prezentációs készségek fejlesztése
A képzésben résztvevő elsajátítja a prezentációs alapkészségeket. (nyitási és zárási technikák, prezentáció készítése, szerkezete és logikai felépítése) Továbbá kiemelt figyelmet fordít a hatékonyságnövelésre, a hatásos prezentációkra, melyet test- és hangtudatosság jellemez, valamint a hatáskeltés pszichológiai és retorikai trükkjeit alkalmazza.
Óraszám: 40 óra
Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D041
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Ügyfélmenedzsment
A képzésben résztvevő a képzés végére képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák közötti különbségtételre, a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre, valamint a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására.A képzés végére ismeri a non-verbális és a verbális kommunikáció szabályait, valamint a lehetséges tárgyalási és prezentációs technikákat. Megismeri a kommunikációs készségeket, az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását, a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására. A résztvevő technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.
Óraszám: 80 óra
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Ügyfélmenedzsment
A képzésben résztvevő a képzés végére képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák közötti különbségtételre, a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre, valamint a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására.A képzés végére ismeri a non-verbális és a verbális kommunikáció szabályait, valamint a lehetséges tárgyalási és prezentációs technikákat. Megismeri a kommunikációs készségeket, az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását, a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására. A résztvevő technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.
Óraszám: 100 óra
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Ügyfélmenedzsment
A képzésben résztvevő a képzés végére képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák közötti különbségtételre, a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre, valamint a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására.A képzés végére ismeri a non-verbális és a verbális kommunikáció szabályait, valamint a lehetséges tárgyalási és prezentációs technikákat. Megismeri a kommunikációs készségeket, az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását, a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására. A résztvevő technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.
Óraszám: 120 óra
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Ügyfélmenedzsment
A képzésben résztvevő a képzés végére képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák közötti különbségtételre, a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre, valamint a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására.A képzés végére ismeri a non-verbális és a verbális kommunikáció szabályait, valamint a lehetséges tárgyalási és prezentációs technikákat. Megismeri a kommunikációs készségeket, az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását, a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására. A résztvevő technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.
Óraszám: 145 óra
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Kommunikációs kompetenciák fejlesztése idegen nyelven (Irodai kommunikáció)
Óraszám: 80 óra
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Kommunikációs kompetenciák fejlesztése idegen nyelven (Irodai kommunikáció)
Óraszám: 100 óra
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Kommunikációs kompetenciák fejlesztése idegen nyelven (Irodai kommunikáció)
Óraszám: 120 óra
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Kommunikációs kompetenciák fejlesztése idegen nyelven (Irodai kommunikáció)
Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás
Amennyiben cég nevében küldi el megkeresését, kérjen egyedi árajánlatot tőlünk!