Értem A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk.
Előzetes bejelentkezés alapján
1075 Budapest, Károly krt. 9.
1-789-0314   30-789-7393  
nyelviskola[k]bonusnyelviskola.hu
Előzetes bejelentkezés alapján
Akciós

nyelvtanfolyamaink

Pályázatok
Akciós

nyelv­tanfolyamok

Csak nyelvvizsga érdekel!

Kommunikációs képzések

Asszertív kommunikáció

A képzés a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák, valamint a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre összpontosít. Törekszik a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására is, a passzív módon viselkedők, az agresszív emberek kommunikációját gyakorlatokon keresztül szemlélteti. Továbbá gyakorlatokon keresztül az asszertív kommunikáció technikáit veszik alapul: Törött lemez; Ködösítés; Negatív érdeklődés; Negatív megerősítés; Én-közlés

Óraszám: 20 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D015

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Asszertív kommunikáció

A képzés a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák, valamint a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre összpontosít. Törekszik a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására is, a passzív módon viselkedők, az agresszív emberek kommunikációját gyakorlatokon keresztül szemlélteti. Továbbá gyakorlatokon keresztül az asszertív komminikáció technikáit veszik alapul: Törött lemez; Ködösítés; Negatív érdeklődés; Negatív megerősítés; Én-közlés

Óraszám: 40 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D016

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Asszertív kommunikáció

A képzés a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák, valamint a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre összpontosít. Törekszik a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására is, a passzív módon viselkedők, az agresszív emberek kommunikációját gyakorlatokon keresztül szemlélteti. Továbbá gyakorlatokon keresztül az asszertív komminikáció technikáit veszik alapul: Törött lemez; Ködösítés; Negatív érdeklődés; Negatív megerősítés; Én-közlés

Óraszám: 60 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D017

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Eredményes partner kommunikáció

A képzés a non-verbális és verbális kommunikáció szabályait ismerteti, összpontosít a tárgyalási technikákra, kiváltképpen a prezentációs technikákra alapoz.

Óraszám: 20 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D023

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Eredményes partner kommunikáció

A képzés a non-verbális és verbális kommunikáció szabályait ismerteti, összpontosít a tárgyalási technikákra, kiváltképpen a prezentációs technikákra alapoz.

Óraszám: 40 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D024

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Érdekérvényesítési attitűd és alapkompetenciák

A képzés törekszik az érdekérvényesítés alapelveinek és folyamatainak bemutatására. A résztvevők képesek lesznek tudatosan kommunikálni, fejlődik kapcsolattartási képességük, bővül technikai kommunikációs eszköztáruk.

Óraszám: 20 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D053

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Csapatmunka hatékonyság növelés

A képzés a csapat és az egyén együttes fejlődését célozza meg. A képzés célja, hogy a résztvevők egymás közötti kommunikációja, együttműködési készsége, vezetői készsége és elkötelezettsége fejlődjön.

Óraszám: 20 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D071

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok

A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is. (verbális támadások kivédése, bírálat kommunikálása, érzelmek és erős indulatok kezelése)

Óraszám: 20 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D031

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok

A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is. (verbális támadások kivédése, bírálat kommunikálása, érzelmek és erős indulatok kezelése)

Óraszám: 40 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D032

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok

A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is. (verbális támadások kivédése, bírálat kommunikálása, érzelmek és erős indulatok kezelése)

Óraszám: 60 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D033

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok

A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is. (verbális támadások kivédése, bírálat kommunikálása, érzelmek és erős indulatok kezelése)

Óraszám: 80 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D034

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Prezentációs készségek fejlesztése

A képzésben résztvevő elsajátítja a prezentációs alapkészségeket. (nyitási és zárási technikák, prezentáció készítése, szerkezete és logikai felépítése) Továbbá kiemelt figyelmet fordít a hatékonyságnövelésre, a hatásos prezentációkra, melyet test- és hangtudatosság jellemez, valamint a hatáskeltés pszichológiai és retorikai trükkjeit alkalmazza.

Óraszám: 20 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D040

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Prezentációs készségek fejlesztése

A képzésben résztvevő elsajátítja a prezentációs alapkészségeket. (nyitási és zárási technikák, prezentáció készítése, szerkezete és logikai felépítése) Továbbá kiemelt figyelmet fordít a hatékonyságnövelésre, a hatásos prezentációkra, melyet test- és hangtudatosság jellemez, valamint a hatáskeltés pszichológiai és retorikai trükkjeit alkalmazza.

Óraszám: 40 óra

Felnőttképzési engedélyszám: E-000255/2014/D041

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Ügyfélmenedzsment

A képzésben résztvevő a képzés végére képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák közötti különbségtételre, a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre, valamint a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására.A képzés végére ismeri a non-verbális és a verbális kommunikáció szabályait, valamint a lehetséges tárgyalási és prezentációs technikákat. Megismeri a kommunikációs készségeket, az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását, a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására. A résztvevő technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.

Óraszám: 80 óra

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Ügyfélmenedzsment

A képzésben résztvevő a képzés végére képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák közötti különbségtételre, a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre, valamint a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására.A képzés végére ismeri a non-verbális és a verbális kommunikáció szabályait, valamint a lehetséges tárgyalási és prezentációs technikákat. Megismeri a kommunikációs készségeket, az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását, a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására. A résztvevő technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.

Óraszám: 100 óra

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Ügyfélmenedzsment

A képzésben résztvevő a képzés végére képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák közötti különbségtételre, a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre, valamint a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására.A képzés végére ismeri a non-verbális és a verbális kommunikáció szabályait, valamint a lehetséges tárgyalási és prezentációs technikákat. Megismeri a kommunikációs készségeket, az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását, a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására. A résztvevő technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.

Óraszám: 120 óra

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Ügyfélmenedzsment

A képzésben résztvevő a képzés végére képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra, az asszertív és nem asszertív viselkedésformák közötti különbségtételre, a passzív és agresszív viselkedésmódok közötti különbségtételre, valamint a verbális és nonverbális asszertív készségek elsajátítására.A képzés végére ismeri a non-verbális és a verbális kommunikáció szabályait, valamint a lehetséges tárgyalási és prezentációs technikákat. Megismeri a kommunikációs készségeket, az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását, a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására. A résztvevő technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.

Óraszám: 145 óra

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Kommunikációs kompetenciák fejlesztése idegen nyelven (Irodai kommunikáció)

A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek artikulációs bázisukat kompetens módon használni idegen nyelven annak érdekében, hogy közlésük a fogadó számára félreérthetetlen legyen. Képesek legyenek irodai környezetben idegen nyelven, alapszinten írásban és szóban kommunikálni a munkájukhoz szorosan köthető helyzetekben, megismerkedjenek olyan idegen nyelvű kifejezéssekkel, fordulatokkal, amik néhány alapvető prezentációs technikák kivitelezésében lesznek segítségükre.

Óraszám: 80 óra

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Kommunikációs kompetenciák fejlesztése idegen nyelven (Irodai kommunikáció)

A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek artikulációs bázisukat kompetens módon használni idegen nyelven annak érdekében, hogy közlésük a fogadó számára félreérthetetlen legyen. Képesek legyenek irodai környezetben idegen nyelven, alapszinten írásban és szóban kommunikálni a munkájukhoz szorosan köthető helyzetekben, megismerkedjenek olyan idegen nyelvű kifejezéssekkel, fordulattokkal, amik néhány alapvető prezentációs technikák kivitelezésében lesznek segítségükre.

Óraszám: 100 óra

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Kommunikációs kompetenciák fejlesztése idegen nyelven (Irodai kommunikáció)

A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek artikulációs bázisukat kompetens módon használni idegen nyelven annak érdekében, hogy közlésük a fogadó számára félreérthetetlen legyen. Képesek legyenek irodai környezetben idegen nyelven, alapszinten írásban és szóban kommunikálni a munkájukhoz szorosan köthető helyzetekben, megismerkedjenek olyan idegen nyelvű kifejezéssekkel, fordulattokkal, amik néhány alapvető prezentációs technikák kivitelezésében lesznek segítségükre.

Óraszám: 120 óra

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás

Kommunikációs kompetenciák fejlesztése idegen nyelven (Irodai kommunikáció)

A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek artikulációs bázisukat kompetens módon használni idegen nyelven annak érdekében, hogy közlésük a fogadó számára félreérthetetlen legyen. L Képesek legyenek irodai környezetben idegen nyelven, alapszinten írásban és szóban kommunikálni a munkájukhoz szorosan köthető helyzetekben, megismerkedjenek olyan idegen nyelvű kifejezéssekkel, fordulattokkal, amik néhány alapvető prezentációs technikák kivitelezésében lesznek segítségükre.
Óraszám: 145 óra

Képzés formája: online, kontaktóra vagy távoktatás


Amennyiben cég nevében küldi el megkeresését, kérjen egyedi árajánlatot tőlünk!


Jelentkezés

* Az adatok megadása kötelező!

Kövess minket
Facebookon

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Fel